• SUPERVINOS 2010, LOS

    TOLOSA, LUIS LIBROS DEL LINCE Ref. 9788493703875 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Gracias a Los Supervinos 2010 podrás experimentar con vinos nuevos o poco conocidos. Y encontrarás además ideas para hacer en casa tu propio curso de cata, apreciar las diferencias entre las diversas uvas, y aprender a descorchar y servir el vino. Una guía para llevar en el bolsillo cuando vayas a l...
    Ancho: 110 cm Largo: 180 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc
    16,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-937038-7-5
    • Data d'edició : 01/11/2009
    • Any d'edició : 2009
    • Idioma : ESPANYOL
    • Autors : TOLOSA, LUIS
    • Nº de pàgines : 177
    • Coleccion : COCINA
    • Nº de col·lecció : 1
    Gracias a Los Supervinos 2010 podrás experimentar con vinos nuevos o poco conocidos. Y encontrarás además ideas para hacer en casa tu propio curso de cata, apreciar las diferencias entre las diversas uvas, y aprender a descorchar y servir el vino.
    Una guía para llevar en el bolsillo cuando vayas a la compra.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.