Comida, vino y el final de Francia Un libro rompedor y delicioso sobre la decadencia de Francia como capital culinaria mundial que ofrece una perspectiva totalmente nueva -política, económica y cultural- de la crisis de la cocina francesa. Hace veinte años -dice Michael Steinberger- era casi imposib...
Ancho:
150
cm
Largo:
230
cm
Peso:
470 gr
Sense estoc
18,00 €
Descripció
ISBN :978-84-936961-3-9
Data d'edició :01/05/2010
Any d'edició :2010
Idioma :ESPANYOL
Autors :STEINBERGER, MICHAEL
Nº de pàgines :320
Coleccion :TENDENCIAS NUEVA ECONOMÍA
Nº de col·lecció :35
Comida, vino y el final de Francia Un libro rompedor y delicioso sobre la decadencia de Francia como capital culinaria mundial que ofrece una perspectiva totalmente nueva -política, económica y cultural- de la crisis de la cocina francesa. Hace veinte años -dice Michael Steinberger- era casi imposible comer mal en Francia; hoy resulta difícil encontrar un buen restaurante. Por primera vez, las cocinas más reputadas no se encuentran en el país vecino sino en Nueva York, Londres y, por supuesto, España. A partir de conversaciones con personalidades culinarias, desde los grandes chefs franceses -Alain Duchase, Paul Gagnaire - y españoles -José María Arzak, Ferràn Adrià- hasta el director editorial de la reputada Guía Michelin, el autor elabora el más apetitoso recorrido por el declive de la gastronomía francesa y sus implicaciones. Una obra de tres estrellas, inteligente y amena, imprescindible para aficionados a la gastronomía y para todos aquellos que quieran conocer la relación entre cocina, política y economía.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.