Las mejores ginebras y tónicas, las coctelerías más selectas y los barman con más destreza, por fin agrupados en la guía definitiva del gin-tonic. ¿Existe el gin-tonic perfecto? ¿Y su receta mágica? Ahora sí, este libro te permitirá convertirte en un auténtico conocedor del mundo del gin-tonic. Rece...
Ancho:
135
cm
Largo:
210
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
18,95 €
Descripció
ISBN :978-84-940089-6-2
Data d'edició :01/12/2012
Any d'edició :2012
Idioma :ESPANYOL
Autors :LLADO, VADOR
Nº de pàgines :168
Las mejores ginebras y tónicas, las coctelerías más selectas y los barman con más destreza, por fin agrupados en la guía definitiva del gin-tonic. ¿Existe el gin-tonic perfecto? ¿Y su receta mágica? Ahora sí, este libro te permitirá convertirte en un auténtico conocedor del mundo del gin-tonic. Recetas, anécdotas, clasificaciones, curiosidades, citas y mucho más. Esta guía del gin-tonic sorprenderá hasta a los más expertos. Prepara el limón, el hielo, la tónica, un chorro de ginebra y? ¡Salud!
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.